szukaj: z Glamki.se.pl
sklep online
Glamki.pl testują!

Płaski brzuch w kilka tygodni! 10 zasad, których warto przestrzegać

Ty też możesz mieć płaski brzuch! Zastosuj się do kilku zasad, a za kilka tygodni będziesz mogła pochwalić się piękną talią i mocnymi mieśniami. Glamki.pl zdradzają sposoby na płaski brzuch.

Tagi: cwiczenia na plaski brzuch, cwiczenia odchudzajace, dieta na płaski brzuch, jak miec plaski brzuch, płaski brzuch, spalanie tkanki tłuszczowej

Płaski brzuch

Sprawdzone sposoby na płaski brzuch: dieta, ćwiczenia i odpowiednie napoje!

fot: sxc.hu

Płaski brzuch = różnorodna dieta

Chcesz mieć płaski brzuch? Zapomnij o głodówkach i dietach 1000 kalorii. To mit, że są skuteczne. Możesz sobie jedynie osłabić organizm i rozregulować przemianę materii. Ważne jest, żebyś jadła zróżnicowane potrawy. Zadbaj o to, żeby były bogate w błonnik (zawierają go surowe warzywa i owoce, pieczywo i makarony pełnoziarniste, naturalne płatki zbożowe, otręby, nasiona roślin strączkowych). Błonnik obniża stężenie glukozy we krwi i zapotrzebowanie na insulinę – w efekcie nie mamy chętki na słodycze, reguluje cykl wypróżnień, zapewnia na długo uczucie sytości. W twojej diecie powinno się też znaleźć chude mięso (drób) i ryby (nawet te tłuste, bo zawierają dobre tłuszcze omega 3). Jogurty owocowe zamień na naturalne, zrezygnuj ze słodzenia napojów. Unikaj smażonych dań. Są wysokokalorycznie i powodują wzdęcia.

Regularne posiłki

Równie ważna jak skład, jest regularność przyjmowania posiłków. Unikniesz niekontrolowanych napadów wilczego głodu, jeśli będziesz jeść 4-5 razy dziennie. Zachowaj odstęp około 3-godzinny między posiłkami. Regularne spożywanie posiłków sprawia, że ogranizm przyzwyczaja się do stałego otrzymywania energii i sensowanie nią zarządza. Wie, że co 3 godziny dostanie kolejną porcję energii, więc nie magazynuje jej w postaci tkanki tłuszczowej na brzuchu na wypadek okresu głodu. Dużym błędem jest też niejedzenie śniadań. Jeśli nie dasz oragnizmowi paliwa na początek dnia, potem pierwsze, co chwycisz w biegu, on będzie odkładał w oponce na brzuchu na ciężkie czasy. Poza tym zdrowe śniadanie nie dość, że daje energię na cały dzień, to podkręca metabolizm.

Spinanie mięśni brzucha

Jedziesz windą, stoisz w kolejce w sklepie, czekasz na przystanku na autobus – wykorzystuj ten czas na ćwiczenia izometryczne na płaski brzuch. Napinaj mięśnie, delikatnie wciągając brzuch. Chodzi o napięcie tych głębokich partii mięśni. Być może nie od razu ci się to uda, ale po jakimś czasie dojdziesz do wprawy. Jak zlokalizować te mięśnie? Zacznij głośno syczeć. Tak z całych sił. Czujesz, jak napina ci się brzuch? To właśnie o tych mięśniach mówimy. :-)

Zielona herbata na płaski brzuch?

Jeśli jeszcze jej nie polubiłaś, to najwyższa pora, bo ma same zalety! Hamuje rozwój bakterii w układzie pokarmowym i pobudza go do wydzielania soków trawiennych. Wspomaga odchudzanie, ponieważ przyspiesza przemianę materii i ułatwia usuwanie z organizmu zbędnych produktów przemiany materii. Poza tym przyspiesza też wydalanie toksyn.

Ćwiczenia na brzuch

Oto parę przydatnych filmików z ćwiczeniami:








Niegazowana woda

Wiemy, wiemy, wszyscy powtarzają to na każdym kroku. Nie bez powodu! Picie ok. 1,5 litra NIEGAZOWANEJ wody dziennie dobrze wpływa na metabolizm i zmniejsza wzdęcia brzucha.

Mniej soli

Sól zatrzymuje wodę w organizmie, wzmaga uczucie ciężkości i nabrzmiałego brzucha. Jest w wielu potrawach, dlatego zrezygnuj chociaż z dosalania wszystkiego, co popadnie.

Przyspieszyć metabolizm, spalić tkankę tłuszczową

Najszybsze i najskuteczniejsze spalanie tkanki tłuszczowej powodują regularne ćwiczenia fizyczne. Staraj się być aktywna co najmniej 3 razy w tygodniu przez 30-45 minut. Możesz szybko maszerowoć, trenować w domu, na siłowni, zapisać sie na fitness czy joge, tańczyć. Znajdź swój indywidualny patent na bycie w ruchu. Poza tym przespieszysz swój metabolizm: używając ostrych przypraw, zwłaszcza pieprzu czarnego i cayenne, unikając cukru, jedząc mniej, ale częściej.

Wysypianie się

Regularne niedosypianie, zarywanie nocy zaburza codzienny rytm organizmu i spowalnia przemianę materii. Staraj się codziennie kłaść o podobnej porze i spać co najmniej 7 godzin. Wietrz sypialnię przed snem.

Relaks to podstawa

Stres sprzyja odkładaniu się tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha. Dlatego poza ćwiczeniami i odpowiednim odżywianiem, powinnaś też… wyluzować się. Postaraj się znaleźć codziennie chociaż pół godziny dla siebie. Weź kąpiel z ulubionym olejkiem zapachowym, pooglądaj śmieszne zdjęcia w necie, poczytaj książkę, pójdź na spacer. Generalnie zrób coś, co sprawi ci przyjemność i wywoła uśmiech na twojej twarzy. Profity - bardziej płaski brzuch! :)

Autor: Magi

Zdjęcia: sxc.hu

Publikacja: 15.11.2012, Aktualizacja:

Zobacz również
Co jeść i czego nie jeść, by mieć PŁASKI BRZUCH? WIDEO
Co jeść i czego nie jeść, ...

Chcesz mieć płaski brzuch? Tak, to możliwe. Czemu nie! Zmień swoje żywieniowe przyzwyczajenia i weź się za ćwiczenia. Podpowiemy ci, co zmienić w diecie, by cieszyć się idealnym brzuszkiem!

ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko mieć płaski brzuch? Radzi Janek Bielski [WIDEO]
ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko ...

Ćwiczenia na płaski brzuch to według wielu kobiet idealny sposób na świetną sylwetkę. Nic bardziej mylnego. Same treningi nie wystarczą. Potrzebna jest też dieta. Bez odpowiedniego żywienia nie będzie oczekiwanych rezultatów. Jak ...