szukaj: z Glamki.se.pl
sklep online
Praca nad płaskim brzuchem powinna przebiegać kompleksowo

5 kroków do płaskiego brzucha! Rady dla leniwych!

Wiosna za pasem. Już pora, aby zastanowić się, jak pozbyć się tłuszczyku nagromadzonego przez zimę. Często sen z powiek spędza nam zbyt duży, okrągły brzuch. Oczywiście ćwiczenia i dieta to podstawa. My jednak przedstawiamy Wam rady dla leniwych, czyli proste sposoby na idealnie płaski brzuch w krótkim czasie. Dowiedz się, jak tego dokonać bez wielkich wyrzeczeń!

Tagi: ćwiczenia na płaski brzuch, dieta, fitness, jak mieć płaski brzuch, jak schudnąć z brzucha, mięśnie brzucha, odchudzanie, odchudzanie brzucha, płaski brzuch, skuteczne odchudzanie, sport, szczupła talia, zestaw ćwiczeń na brzuch

DIETA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko zrzucić tłuszcz z brzucha i jak zachować płaski brzuch?

Płaski brzuch to twoje marzenie? Nic prostszego! Zastosuj się do naszych wskazówek!

fot: sxc.hu

Wyczekiwana wiosna wreszcie przyszła. Coraz częściej zwracamy uwagę na naszą sylwetkę. Wystający brzuch to bolączka wielu kobiet. Nie dość, że sam w sobie jest nieestetyczny, to jeszcze wizualnie zniekształca naszą figurę. Chcesz mieć płaski brzuch, ale nie masz czasu ani chęci o to zadbać? Przedstawiamy kilka rad, które bez wyczerpujących treningów i specjalistycznych diet pozwolą Ci osiągnąć idealną talię! Zobacz jakie to proste!

KROK 1. - Prosta dieta dla płaskiego brzucha

Ważna zasada - pamiętaj, aby jeść 5-6 małych dietetycznych posiłków dziennie. Najlepiej co 2 godziny. Odstaw lub ogranicz słodycze i potrawy smażone. Od teraz posiłki powinny bazować na zdrowej żywności, czyli: warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste i bogate w błonnik. Jedz jogurty, które za­wie­ra­ją żywe kul­tu­ry bak­te­rii pro­bio­tycz­nych. Za­po­bie­ga­ją one za­par­ciom i wzdę­ciom.  Pij dużo wody!

KROK 2. - Tłuszczykowi na brzuchu mówimy NIE!

Dobrym sposobem na pozbycie się tłuszczyku z talii jest noszenie pasów wyszczuplających na brzuch. Wysyłają one impulsy elektryczne do mięśni, co powoduje ich drżenie i skurcze. Właśnie tak spala się tłuszcz. Niektóre pasy można spokojnie nosić pod ubraniem. Ich zaleta - Twój brzuch trenuje, Ty możesz w tym samym czasie robić inne rzeczy!

KROK 3. - Jak zatuszować okrągły brzuch?

Przede wszystkim nie garb się! Wyprostowana sylwetka to podstawa. Dobieraj odpowiednie ubrania, bo garderoba może być Twoim sprzymierzeńcem. Po pierwsze materiał – unikaj lycry i jej podobnych materiałów, które przylegają do ciała i je opinają. Przez to jeszcze bardziej uwydatniają się nasze krągłości. Warto też skupić się na detalach, które odwrócą uwagę od wystającego brzucha. W takiej roli świetnie sprawdzi się bluzka z żabotem, przyciągająca wzrok biżuteria na dekolcie czy gruby pasek w ciemnym kolorze.

KROK 4. - Mięśnie brzucha

Zanim przejdziemy do specjalistycznych ćwiczeń, które pozwolą nam osiągnąć płaski brzuch, musisz wiedzieć, że można to osiągnąć bardzo prostą czynnością. A mianowicie - wciągamy brzuch tak mocno, jak tylko jest to możliwe. W tej pozycji wytrzymujemy 15 do 20 sekund. Wykonujcie to proste ćwiczenie kilka a nawet kilkanaście razy dziennie - zawsze, gdy się Wam przypomni – rano, wieczorem, podczas spotkania i oglądania telewizji. Im częściej, tym lepiej! To mało absorbujące zadanie, uczy jak kontrolować mięśnie brzucha i pomaga w uzyskaniu efektu płaskiego brzucha.

Jeżeli jesteś bardzo leniwa, w tym miejscu możesz zakończyć czytanie. Ale jeżeli masz ochotę wykazać trochę chęci i bardziej zaangażować się w osiągnięcie płaskiego brzucha, przejdź do kroku 5!

KROK 5. - Ćwiczenia "brzuszki" dla mniej leniwych

Teraz przechodzimy do ćwiczeń specjalistycznych i typowych dla osiągnięcia efektu płaskiego brzucha. Pamiętajcie jednak, że jeżeli wybierzecie ten krok, to niezbędna jest systematyczność. Tylko dzięki regularnym ćwiczeniom zauważycie rezultaty Waszych starań.

Obejrzyj film instruktażowy, jakie ćwiczenia są najbardziej skuteczne na płaski brzuch i jak robić je prawidłowo.




Zatem do dzieła! Zanim wiosna zawita na dobre zastosujmy odpowiednią dietę, ruch i kilka szybkich sposobów na wymarzony płaski brzuch. Połączenie wszystkich tych elementów przyniesie rewelacyjny efekt.

Autor: AM

Zdjęcia: sxc.hu

Publikacja: 17.04.2013, Aktualizacja:

Zobacz również
Co jeść i czego nie jeść, by mieć PŁASKI BRZUCH? WIDEO
Co jeść i czego nie jeść, ...

Chcesz mieć płaski brzuch? Tak, to możliwe. Czemu nie! Zmień swoje żywieniowe przyzwyczajenia i weź się za ćwiczenia. Podpowiemy ci, co zmienić w diecie, by cieszyć się idealnym brzuszkiem!

ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko mieć płaski brzuch? Radzi Janek Bielski [WIDEO]
ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko ...

Ćwiczenia na płaski brzuch to według wielu kobiet idealny sposób na świetną sylwetkę. Nic bardziej mylnego. Same treningi nie wystarczą. Potrzebna jest też dieta. Bez odpowiedniego żywienia nie będzie oczekiwanych rezultatów. Jak ...