szukaj: z Glamki.se.pl
sklep online
Płaski brzuch. Jak pozbyć się tłuszczu z brzucha i uzyskać szczupłą sylwetkę?

Jak osiągnąć płaski brzuch? Dieta i ćwiczenia

Najlepszy sposób na płaski brzuch? Odpowiednia dieta odchudzająca i ćwiczenia aerobowe. Aby schudnąć z brzucha, pozbyć się fałdek i uzyskać płaski brzuch, powinnaś wcielić w życie tych kilka prostych zasad. Po kilku tygodniach solidnego ruchu i diety na płaski brzuch, w końcu uzyskasz wymarzoną sylwetkę.

Tagi: ćwiczenia na brzuch, dieta na płaski brzuch, jak schudnac z brzucha, jak schudnąć z brzucha, jak spalić tłuszcz z brzucha, jak uzyskać płaski brzuch, płaski brzuch, płaski brzuch ćwiczenia, płaski brzuch dieta

Ćwiczenia na płaski brzuch

Dieta i ćwiczenia na płaski brzuch

fot: BULLS

Płaski brzuch bez fałdek i oponki to marzenie każdej z nas. Szczególnie teraz, na progu wiosny warto wziąć się za uprzątanie skutków zimowego lenistwa i zastosować zdrowa dietę  na płaski brzuch. Efekty twojego odchudzania będą o wiele lepsze jeśli włączysz do diety naturalne produkty przyspieszające odchudzanie i regularnie będziesz wykonywać ćwiczenia aerobowe. Równocześnie z treningiem aerobowym powinnaś wykonywać ćwiczenia siłowe na brzuch, które pomogą ci wzmocnić mięśnie brzucha i ładnie wymodelować tę partię ciała.

Skuteczna dieta na płaski brzuch

Może będziesz zaskoczona ale specjalna dieta na płaski brzuch po prostu nie istnieje. Wszystko co musisz zrobić, by schudnąć z brzucha i uzyskać szczupłą sylwetkę to przestrzegać zasad zdrowej, zbilansowanej diety i dostarczać odpowiedniej ilości kalorii. Jeśli twoim problemem jest nadmiar tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha, oznacza to, że w twojej diecie jest za dużo tłuszczów nasyconych i węglowodanów prostych. To właśnie te składniki są największymi wrogami płaskiego brzucha. Zrezygnuj więc z kalorycznych przekąsek, słodyczy, fast foodów i tłustych mięs. Zmniejsz także ilość dostarczanych kalorii - do tego niezbędne będzie ustalanie dziennego zapotrzebowania kalorycznego (wskaźnik BMR) oraz korzystanie z tabel kalorii.

Dieta na płaski brzuch powinny obfitować w łatwo przyswajalne białka, tłuszcze omega i węglowodany złożone oraz produkty bogate w błonnik. Znajdziesz je w pieczywie pełnoziarnistym, makaronie z pełnych ziaren, warzywach strączkowych i bogatych w skrobię oraz owocach, zwłaszcza tych zawierających duże ilości błonnika, jak morele, śliwki, grejpfruty, pomarańcze, gruszki. Unikaj węglowodanów prostych, występujących głównie w słodyczach, ciastach, deserach, dżemach i słodkich napojach.

Dieta na płaski brzuch powinna być bogata w ryby, warzywa oraz produkty bogate w wapń. Aby przyspieszyć przemianę materii i spalanie tłuszczu warto włączyć do diety otręby. Badania udowadniają, że spożywanie otrąb i pełnego ziarna mogą przyspieszyć spalanie tłuszczu aż o 30 procent.

Ćwiczenia na płaski brzuch - trening aerobowy i ćwiczenia siłowe

Stosując dietę na płaski brzuch, nie powinnaś zapominać o ćwiczeniach aerobowych i odpowiednim treningu siłowym. Aby zmniejszyć obwód w partii brzucha, należy wykonywać kompleksowy trening cardio na poziomie 60-70% tętna maksymalnego lub trening interwałowy oraz regularnie wykonywać ćwiczenia siłowe wzmacniające mięśnie brzucha. Jeśli chcesz szybko uzyskać płaski brzuch, nie rób brzuszków. Tkanka tłuszczowa w tym rejonie nie jest tak podatna na spalanie jak w innych partiach ciała, dlatego najskuteczniejsza metodą pozbycia się tłuszczu z brzucha jest wykonywanie kompleksowo treningu aerobowego. W tym celu najlepiej skorzystać z pomocy instruktora fitness.

ZOBACZ MATERIAŁ WIDEO:

WIDEO NA GLAMKI.PL: Dieta dla nastolatki

Dziewczynom w wieku gimnazjalnym trudno jest utrzymać szczupłą sylwetkę z powodu zmian hormonalnych jakie zachodzą w ich ciele. Tycie nie musi być spowodowane brakiem ruchu czy złymi nawykami żywieniowymi. Na szczęście jest to stan przejściowy. Ciało, które rośnie magazynuje tłuszcz na później dlatego nie zawsze warto przejmować się kilkoma zbędnymi kilogramami. Zapytaliśmy eksperta co może zrobić młoda dziewczyna, by być szczuplejsza i jednocześnie zdrowa.

Autor: JW

Zdjęcia: BULLS

Publikacja: 17.04.2013, Aktualizacja:

Zobacz również
Co jeść i czego nie jeść, by mieć PŁASKI BRZUCH? WIDEO
Co jeść i czego nie jeść, ...

Chcesz mieć płaski brzuch? Tak, to możliwe. Czemu nie! Zmień swoje żywieniowe przyzwyczajenia i weź się za ćwiczenia. Podpowiemy ci, co zmienić w diecie, by cieszyć się idealnym brzuszkiem!

ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko mieć płaski brzuch? Radzi Janek Bielski [WIDEO]
ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko ...

Ćwiczenia na płaski brzuch to według wielu kobiet idealny sposób na świetną sylwetkę. Nic bardziej mylnego. Same treningi nie wystarczą. Potrzebna jest też dieta. Bez odpowiedniego żywienia nie będzie oczekiwanych rezultatów. Jak ...