szukaj: z Glamki.se.pl
sklep online

5 sposobów na płaski brzuch! Sprawdzone metody na piękną figurę

Płaski brzuch to marzenie wielu dziewczyn. Tymczasem kolejne diety i godziny spędzone na siłowni nie zawsze przynoszą rezultaty. Czas wcielić w życie sprawdzone rady. Zobaczcie 5 sposobów na idealnie płaski brzuch!

Tagi: ćwiczenia na brzuch, jak schudnąć z brzucha, jak schudnąć z brzucha po ciąży, płaski brzuch

5 sposobów na płaski brzuch! Sprawdzone metody na piękną figurę

1. Ćwicz z głową

Mięśnie brzucha ruszają się trochę jak dżdżownica - skręcają i rozprostowują. Dlatego tradycyjne brzuszki, jakie pamiętasz z zajęć w-f nie sprawią, że Twój brzuch będzie płaski! By wyćwiczyć mięśnie, unoś kark i część lędźwiową kręgosłupa jedynie do połowy - tak, by Twój brzuch nie podnosił się do góry, ale zwijał. Stawiaj na jakość, a nie ilość, skup się na ćwiczeniu i kontroluj ruch. Brzuszki wykonywane w ten sposób na pewno szybko przyniosą rezultaty!

ZOBACZ TEŻ: Co jeść i czego nie jeść, by mieć PŁASKI BRZUCH? WIDEO >>>

2. Jedz mądrze

Dietetycy powtarzają to jak mantrę, ale koniecznie ogranicz tłuszcze i słodycze, zastępując je warzywami oraz mało słodkimi owocami. Tłuszcz łatwo odkłada się w okolicy brzucha i tworzy nieestetyczne oponki. Zamiast słodyczy staraj się wybierać owoce - przekonaj się do nektarynek czy śliwek - wspaniale wpływają na układ trawienny. Także warzywa są nieocenione jeśli chodzi o poprawę pracy jelit! Jedz brokuły, marchew, sałaty - nawet jeśli za nimi nie przepadasz, na pewno szybko się przyzwyczaisz, a efekty odczujesz błyskawicznie!

3. Pij ziółka

Napary z mięty, rumianku czy kopru pite regularnie wspomagają trawienie i pracę jelit. Pobudzaja też wytwarzanie soku żołądkowego, więc szybko powinnaś odczuć takie rezultaty jak "lekkość" i brak wzdęć czy uczucia pełności w brzuchu. Możesz też dodawać takie zioła jak cynamon, tymianek czy imbir do gotowanych lub pieczonych potraw. Nie tylko poprawią ich smak, ale i zredukują wzdęcia!

4. Oddychaj głęboko

Oddychaj pełną piersią i wciągaj brzuch! Prawidłowe oddychanie rozluźnia mięśnie brzucha i redukuje napięcie, sprawia, że chodzisz wyprostowana, a Twoja sylwetka prezentuje się dużo lepiej. Chcesz wydawać się szczuplejsza? Odetchnij głęboko, wyprostuj się i uśmiechnij - widzisz różnicę?

5. Ogranicz tkankę tłuszczową do minimum

Oprócz ćwiczeń na mięśnie brzucha pamiętaj o cardio, czyli ćwiczeniach, które pomogą Ci spalić tłuszcz. Świetnym wyborem będzie nordic walking, rolki, basen czy bieżnia - ćwicz 2-3 razy w tygodniu, a efekty pojawią się szybciej niż myślisz. Odstaw też wszelkie produkty, które nic nie wnoszą do Twojej zdrowej diety - dania instant, chipsy, fast foody czy dania z mrożonek.

ZOBACZ TEŻ: JAK SZYBKO SCHUDNĄĆ? Ćwiczenia na szybkie chudnięcie WIDEO >>>

Publikacja: 06.11.2014, Aktualizacja:

Zobacz również
Co jeść i czego nie jeść, by mieć PŁASKI BRZUCH? WIDEO
Co jeść i czego nie jeść, ...

Chcesz mieć płaski brzuch? Tak, to możliwe. Czemu nie! Zmień swoje żywieniowe przyzwyczajenia i weź się za ćwiczenia. Podpowiemy ci, co zmienić w diecie, by cieszyć się idealnym brzuszkiem!

ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko mieć płaski brzuch? Radzi Janek Bielski [WIDEO]
ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko ...

Ćwiczenia na płaski brzuch to według wielu kobiet idealny sposób na świetną sylwetkę. Nic bardziej mylnego. Same treningi nie wystarczą. Potrzebna jest też dieta. Bez odpowiedniego żywienia nie będzie oczekiwanych rezultatów. Jak ...

DIETA NA PŁASKI BRZUCH: czy diety cud działają? WIDEO
DIETA NA PŁASKI BRZUCH: czy diety ...

Płaski brzuch to marzenie prawie każdej kobiety. Wiele z was chciałoby pozbyć się zbędnego tłuszczu i korzysta z różnych metod. Jedną z nich są popularne diety cud. Ich autorzy gwarantują, że dzięki ...