szukaj: z Glamki.se.pl
sklep online
Ćwiczenia na brzuch Ewy Chodakowskiej - filmy You Tube

Najlepsze ćwiczenia na brzuch Ewy Chodakowskiej [WIDEO]

Chcesz schudnąć w pasie? Wypróbuj ćwiczenia na brzuch Ewy Chodakowskiej. Jeśli będziesz ćwiczyć regularnie i pilnować diety, szybko dostrzeżesz rezultaty. Zobacz najlepsze ćwiczenia na brzuch Ewy Chodakowskiej - z nimi szybko spalisz tłuszcz i wyrzeźbisz mięśnie przed latem!

Tagi: ćwiczenia ewy chodakowskiej, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na brzuch ewy chodakowskiej, ćwiczenia na mięśnie brzucha, ewa chodakowska

Ćwiczenia na brzuch Ewy Chodakowskiej

Ćwiczenia na brzuch Ewy Chodakowskiej

fot: BULLS

Ćwiczenia na brzuch Ewy Chodakowskiej sprawią, że w mgnieniu oka pozbędziesz się fałdek i zbędnych kilogramów. Jak? Regularny trening mięśni brzucha połączony ze zbilansowaną dietą i zdrowszym trybem życia potrafi zdziałać cuda. Z ćwiczeniami na brzuch, które proponuje Ewa Chodakowska uda ci się szybko spalić zbędne kalorie i spełnić marzenia o płaskim brzuchu.

Jakie ćwiczenia na płaski brzuch poleca Ewa Chodakowska?

Spiderman - ustaw się w pozycji jak do pompek: palce stóp oparte o ziemię, ręce wyprostowane, dłonie oparte o ziemię i zwrócone ku sobie. Napnij brzuch i usztywnij całe ciało. Z tej pozycji ciągnij nogę po zewnętrznej stronie aż do boku. Nie skręcaj bioder i wciąż napinaj brzuch! To ćwiczenie angażuje różne partie mięśni brzucha, co wspaniale wpływa na rezultaty.




Unoszenie bioder bokiem- połóż się na boku. Wyprostuj ramię i oprzyj się na łokciu. Noga, która jest na górze powinna znaleźć się z przodu, a dolna z tyłu. W tej pozycji dźwigamy biodra do góry. Pamiętaj, by łokieć znajdował się pod barkiem! To ćwiczenie, które spali twoje boczki szybciej niż myślisz.

Unoszenie bioder na plecach - ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha. Połóż się na plecach i przełóż nogę przez nogę. Unoś dolną nogę (tę, na której opierasz drugą) lekko ponad matę - nie więcej niż 4 cm. Dźwiganie bioder to jedno z najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch!

Zobacz też inne ćwiczenia na płaski brzuch >>>

Brzuszki Ewy Chodakowskiej - zamiast "tradycyjnych", które obciążają kręgosłup i wcale nie pomagają osiągnąć płaskiego brzucha wybierz nieco inna wersję. Połóż się na brzuchu, nogi ugięte w kolanach unieś do góry. Podnoś jedynie górny odcinek kręgosłupa, a z każdym kolejnym uniesieniem prostuj lekko raz lewą, a raz prawą nogę. To idealne ćwiczenie na płaski brzuch.

Autor: J.M.

Zdjęcia: BULLS

Publikacja: 24.03.2014, Aktualizacja:

Zobacz również
Ćwiczenia na brzuch: z kim warto ćwiczyć?
Ćwiczenia na brzuch: z kim warto ...

Ćwiczenia na brzuch prezentują znani polscy trenerzy! Z kim warto ćwiczyć? Poznaj Natalię Gackę, Annę Lewandowską, Tomasza Choińskiego, Jacka Bilczyńskiego, Sylwię Wiesenberg, Aleksandrę Żelazo, Joannę i Dariusza Brzezińskich oraz Ewę Chodakowską i ...

Ćwiczenia na brzuch: Trenuj z Mel B, Jillan Michels, Rebeccą Louise, Tiffany Rothe i Zuzką Light
Ćwiczenia na brzuch: Trenuj z Mel ...

Ćwiczenia na brzuch możesz wykonywać w domu. Ćwicz codziennie z zagranicznymi trenerkami: Mel B, Jillan Michaels, Rebeccą Louise, Tiffany Rothe czy Zuzką Light. Dzięki nim szybko schudniesz i będziesz mogła się pochwalić ...