szukaj: z Glamki.se.pl
sklep online
Sprawdź sposoby na smukłą sylwetkę po świętach

JAK SZYBKO SCHUDNĄĆ PO ŚWIĘTACH? Ćwiczenia na szybką utratę wagi

Jak szybko zrzucić kilogramy po świętach? Dieta, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia. Innej recepty na płaski brzuch po świątecznym obżarstwie nie ma. Zobacz co zrobić, żeby mieć płaski brzuch po zjedzeniu kilogramów bożonarodzeniowych smakołyków.

Tagi: ćwiczenia na brzuch, jak schudnąć po świętach, jak szybko schudnąć, jak szybko schudnąć po świętach, jak szybko schudnąć z brzucha

6 WEIDERA! Poznaj najlepsze ćwiczenia na płaski brzuch! Oto szybki sposób na płaski brzuch

Płaski brzuch zaledwie w półtora miesiąca!

fot: BULLS

Ćwiczenia na płaski brzuch to jeden ze sposobów na zrzucenie kilogramów po świątecznym objadaniu się! Wiele osób ruszyło po świętach na zajęcia sportowe. Ale żeby mieć ładną sylwetkę, wcale nie musisz chodzić na siłownię czy do klubu fitness. Można ćwiczyć w domu! Trzeba jednak pamięta oć regularności i dyscyplinie. Do tego potrzebna będzie dieta. Warto zrezygnować z tłustych dań i smażonych potraw. Przez pierwszy miesiąc po świętach odżywiaj się lekko i zdrowo. Jedz dużo warzyw i nabiału. Nie zapominaj też o owocach. Do menu wprowadź też sporo białego mięsa - np. piersi z kirczaka. I dużo ćwicz. Skorzystaj z naszego zestawu ćwiczeń:

1. Wypchnięcia
Przyjmij pozycję wyjściową do brzuszków. Rozstaw nogi, złącz i wyprostuj ręce. Wykonaj ruch, jakbyś chciała coś wypchnąć przed siebie.

2. Wypchnięcia nóg
Przyjmij pozycję jak do unoszenia nóg. Następnie wypchnij nogi nieznaczenie do góry, unosząc przy tym nieznacznie pośladki. Pamiętaj, by podeprzeć się rękami.

3. Skłony do stóp
Siedzimy na podłodze, nogi wyprostowane przy podłożu i wykonujemy skłony z wyciągniętymi rękoma do stóp

Zobacz też: EWA CHODAKOWSKA zdradza receptę na płaski brzuch! >>

4. Klasyczne brzuszki
Leżymy na podłodze, nogi ugięte, dłonie za głowę i wykonujemy krótkie spięcia brzucha.

5. Brzuszki na ukos - jedna strona
Leżąc na podłodze lewą piętę opieramy o prawe kolano, lewa ręka zostaje na podłożu, prawą rękę przenosimy za głowę i wykonujemy spięcia boczne kierując prawy łokieć do lewego kolana.

6. Brzuszki na ukos - druga strona
Leżąc na podłodze prawą piętę opieramy o lewe kolano, prawa ręka zostaje na podłożu, lewę rękę przenosimy za głowę i wykonujemy spięcia boczne kierując lewy łokieć do prawego kolana.

Zobacz też: NAJCZĘSTSZE BŁĘDY NA SIŁOWNI: sprawdź na co uważać na siłowni! >>

7. Brzuszki odwrotne
Kładziemy się na plecach na macie albo kocu. Podnosimy nogi jak do świecy, podpieramy biodra rękoma - łokcie oparte o matę. Następnie próbujemy zgiąć nogi i przyciągnąć do siebie.

8. Brzuszki boczne – prawa strona
Przyjmij pozycję wyjściową do klasycznych brzuszków. Połóż prawą dłoń na potylicy, przechyl nogi na lewą stronę. Następnie wykonaj skłon w stronę przechylonych nóg.

9. Brzuszki boczne – lewa strona
Przyjmij pozycję wyjściową do klasycznych brzuszków. Połóż lewą dłoń na potylicy, przechyl nogi na prawą stronę. Następnie wykonaj skłon w stronę przechylonych nóg.

10. Alternatywne brzuszki
Przyjmij pozycję wyjściową do brzuszków. Następnie przyciągnij lewe kolano do prawego łokcia. Powtórz ćwiczenie na przeciwległym boku.

Autor: ko

Zdjęcia: BULLS

Publikacja: 17.12.2013, Aktualizacja:

Zobacz również
Ćwiczenia na brzuch: z kim warto ćwiczyć?
Ćwiczenia na brzuch: z kim warto ...

Ćwiczenia na brzuch prezentują znani polscy trenerzy! Z kim warto ćwiczyć? Poznaj Natalię Gackę, Annę Lewandowską, Tomasza Choińskiego, Jacka Bilczyńskiego, Sylwię Wiesenberg, Aleksandrę Żelazo, Joannę i Dariusza Brzezińskich oraz Ewę Chodakowską i ...

Ćwiczenia na brzuch: Trenuj z Mel B, Jillan Michels, Rebeccą Louise, Tiffany Rothe i Zuzką Light
Ćwiczenia na brzuch: Trenuj z Mel ...

Ćwiczenia na brzuch możesz wykonywać w domu. Ćwicz codziennie z zagranicznymi trenerkami: Mel B, Jillan Michaels, Rebeccą Louise, Tiffany Rothe czy Zuzką Light. Dzięki nim szybko schudniesz i będziesz mogła się pochwalić ...