szukaj: z Glamki.se.pl
sklep online
5 prostych i skutecznych ćwiczeń na brzuch

Płaski brzuch: 5 prostych ćwiczeń na mięśnie brzucha

Marzy ci się płaski brzuch? Chcesz szybko schudnąć? Ogranicz węglowodany, pij dużo niegazowanej wody oraz zacznij ćwiczyć. Zmobilizuj się teraz, a na wiosnę będziesz mogła pochwalić się talią osy i pięknym, gładkim brzuchem. Prezentujemy ćwiczenia w pięciu prostych krokach. Spróbuj!

Tagi: ćwiczenia, ćwiczenia na brzuch, dieta, fitness, jak mieć płaski brzuch, jak schudnąć z brzucha, jem i chudnę, mięśnie brzucha, odchudzanie, płaski brzuch, skuteczne odchudzanie, sport, zestaw ćwiczeń na brzuch

Płaski brzuch: 5 prostych ćwiczeń na mięśnie brzucha

Marzysz o płaskim brzuchu? Skorzystaj z naszych porad!

fot: BULLS

Chcesz zgubić nadprogramowe fałdki tłuszczu na brzuchu? Nic prostszego! Z naszym prostym zestawem skutecznych ćwiczeń już niebawem możesz zyskać piękny, seksowny płaski brzuch! Sprawdź, jak to zrobić.

Rozgrzewka

Zrób 3-5 minut rozgrzewki. Podskakuj, biegaj, wyginaj się. Chodzi o przyspieszenie tętna i rozgrzanie mięśni. Jeśli jesteś już gotowa, przejdź do ćwiczeń. Rób je po kolei, całą serię powtórz najlepiej 3 razy. Postaraj się znaleźć na nie czas 4 razy w tygodniu, a twój brzuch z pewnością zrobi się jędrniejszy i szczuplejszy.

Ćwiczenie 1

Unoszenie kolan na stojąco. Stań w lekkim rozkroku. Ręce zegnij w łokciach i dłonie umieść z tyłu głowy. Z wydechem unieś prawe kolano do lewego łokcia. Skręcaj przy tym lekko tułów. Z wdechem wróć do pozycji wyjściowej. Z wydechem unieś lewe kolano do prawego łokcia. Z wdechem znów wróć do pozycji stojącej. Ważne! Nie ciągnij rękami szyi i głowy. Podnoś nogi mięśniami brzucha. Powtórz po 15 razy na obie nogi.

Ćwiczenie 2

Spinanie brzucha. Połóż się na plecach. Zegnij nogi w kolanach i unieś je tak, żeby uda były pod kątem prostym do podłogi, a łydki pod kątem protrym do ud. Spleć dłonie za głową, otwórz szeroko klatkę piersiową, łokcie trzymaj daleko od głowy. Z wydechem spinaj brzuch, unosząc górę ciała i odrywając łopatki od podłogi. Z wdechem opadaj na ziemię. Pamiętaj, żeby nawet przy upadaniu nie odpuszczać brzucha, mięśnie powinny być cały czas napięte, żeby nie nadwyrężać odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Spinaj brzuch, ale nie ciągnij rękami głowy i szyi. Skup się na dolnych mięśniach brzucha. Zrób 20 spięć.

Ćwiczenie 3

Unoszenie nóg Połóż się na plecach. Ręce proste, wyciągnięte wzdłuż ciała, nogi proste leżą na podłodze. Oderwij delikatnie głowę od ziemi i unoś na zmianę proste nogi. Brzuch trzymaj napięty. Staraj się wykonywać te ruchy szybko. Kiedy opuszczasz nogę, nie dotykaj stopą do podłogi, tylko zatrzymują ją siłą mięśni tuż nad. Oddychaj! Zrób 30 powtórzeń.

Ćwiczenie 4

Unoszenie bioder na boku. Połóż się na prawym boku. Wesprzyj się na łokciu, trzymając go dokładnie pod ramieniem. Zegnij nogi w kolanach pod kątem prostym, uda nie wychodzą poza linię ciała. Lewą dłoń połóż na lewym biodrze. Z wydechem unieś biodra maksymalnie w górę, spinając bok. Z wdechem opuść, ale nie do końca. Niech biodra nie dotykają ziemi. Przy tym ćwiczeniu spalasz “boczki”. To samo zrób na drugim boku. Powtórz po 15 razy na stronę.

Ćwiczenie 5

Podnoszenie bioder i nóg Połóż się na plecach. Ręce wzdłuż ciała. Unieś proste nogi pod kątem prostym do podłoża. Z wydechem podrywaj biodra i nogi do góry. Nie musisz unosić ich bardzo wysoko. Chodzi o maksymalne napięcie mięśni brzucha i energiczne uniesienie bioder z prostymi nogami. Za każdym razem, gdy je unosisz, głośno wydychaj powietrze. Powtórz 10 razy.

Autor: Magi

Zdjęcia: BULLS

Publikacja: 08.02.2013, Aktualizacja:

Zobacz również
Co jeść i czego nie jeść, by mieć PŁASKI BRZUCH? WIDEO
Co jeść i czego nie jeść, ...

Chcesz mieć płaski brzuch? Tak, to możliwe. Czemu nie! Zmień swoje żywieniowe przyzwyczajenia i weź się za ćwiczenia. Podpowiemy ci, co zmienić w diecie, by cieszyć się idealnym brzuszkiem!

ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko mieć płaski brzuch? Radzi Janek Bielski [WIDEO]
ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: jak szybko ...

Ćwiczenia na płaski brzuch to według wielu kobiet idealny sposób na świetną sylwetkę. Nic bardziej mylnego. Same treningi nie wystarczą. Potrzebna jest też dieta. Bez odpowiedniego żywienia nie będzie oczekiwanych rezultatów. Jak ...