TRENDY JESIEŃ 2014: Kolory ziemi i leśne printy w damskich kolekcjach sportowych jesień-zima 2014/2015
W sezonie jesień-zima 2014/2015 ubrania zaprojektowane z myślą o uprawianiu zimowych sportów utrzymane będą głównie w kolorach inspirowanych naturą – beżach, brązach i zieleniach. Nie zabraknie też leśnych nadruków obok wciąż popularnej kraty czy kropek.
Tagi: co będzie modne jesień 2014, jesień 2014, jesień zima 2014 2015, modne kolory, modne ubrania 2014, trendy jesień 2014

Natura to motyw przewodnim w wielu kolekcjach na jesień i zimę 2014/2015. Projektanci zainspirowali się zarówno kolorami przyrody, jak i zwierzęcymi i roślinnymi kształtami. Te tendencje znalazły również odzwierciedlenie w odzieży sportowej przeznaczonej dla kobiet.
– Nasza kolekcja jesień-zima 2014/2015 inspirowana jest skautem. Dedykowana jest dziewczynom jeżdżącym na snowboardzie, dlatego też wyprodukowałyśmy po raz drugi snowboard Femi Pleasure. Mamy też bieliznę termiczną, kurtki, bluzy, dresy. Dominują kolory ziemi i naturalne materiały oraz leśne printy. Pojawiają się też serca, kropki i granatowo-beżowa kratka – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anita Nawarkiewicz, projektantka, współwłaścicielka Femi Pleasure Store.
Kolekcje sportowe są uzupełniane przez takie akcesoria, jak torby, plecaki i kosmetyczki, zwykle spójne pod względem kolorów i wzorów z tymi, które dominują w linii odzieżowej. Zarówno ubrania, jak i dodatki powinny przyciągać wzrok, wyróżniać z tłumu, być w żywych kolorach. co szczególnie sprawdza się jesienią i zimą, kiedy dominują stonowane, smutne barwy.
– Ubrania skierowane do dziewczyn uprawiających sporty ekstremalne powinny być luźne i wygodne. Wybierając odzież np. na stok, dziewczyny chciałyby się wyróżniać. W związku z tym projektujemy tak, żeby rzeczy były komfortowe i zgodne z trendami. W takich ubraniach można pokazać się nie tylko w górach – można w nich normalnie wyjść na ulicę i wygląda się dalej bardzo fajnie – zaznacza Anita Nawarkiewicz.
Rozwój sportów ekstremalnych i idące za nim zainteresowanie również ze strony młodych kobiet stworzyły duże zapotrzebowanie na profesjonalną odzież. Przy tym projektanci dbają o to, aby była ona nie tylko zaawansowana technologicznie, lecz także interesująca dla tej grupy klientek, jeśli chodzi o modny design.
– Sporty ekstremalne, jak snowboard czy surfing, coraz częściej są uprawiane przez młode dziewczyny i kobiety, które wyjeżdżają np. na obozy surfingowe. Dlatego też jest coraz większe zapotrzebowanie na ubrania sportowe. Naszymi klientkami są dziewczyny uprawiające wszystkie sporty jakiekolwiek związane z deską – dodaje projektantka.
Sektor odzieży sportowej jest jednym z najbardziej cennych w branży modowej. Według corocznego raportu BrandZ Top 100, realizowanego przez firmę Millward Brown, w 2014 roku znów właśnie marki sportowe odnotowują największe zyski ze sprzedaży. Jest to związane z obserwowaną od kilku lat tendencją do aktywnego spędzania wolnego czasu i zdrowego trybu życia.
Autor: Newseria Lifestyle
Zdjęcia: Newseria Lifestyle
Publikacja: 07.07.2014, Aktualizacja:
Kampania wizerunkowa SOLAR jesień-zima 2014: połączenie klasyki i aktualnych trendów sprawia, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Zaskakujące połączenia kolorystyczne i różnorodne formy - to główne cechy kolekcji na sezon jesień-zima 2014 ...
LOOKBOOK ZARA jesień 2014: hiszpańska sieciówka zaprezentowała pierwszą odsłonę jesienno-zimowej kolekcji. Wśród propozycji dominuje klasyka w połączeniu z minimalizmem i sportowym szykiem. Sprawdźcie koniecznie pierwsze propozycje na jesień!
Idealna torebka musi pasować nie tylko do okazji, lecz także stylu i koloru stroju. Powinna być barwnym akcentem, a nie elementem przyciągającym wzrok. Styliści odeszli od zasady mówiącej, że kolor torebki ma ...