szukaj: z Glamki.se.pl
sklep online
Sekrety szczupłej sylwetki gwiazd - ćwiczenie ramion Cameron Diaz

Ćwicz ramiona jak Cameron Diaz. Zdradzamy sekret najseksowniejszych ramion Hollywood

Cameron Diaz słynie z hipnotyzujących, błękitnych oczu i perfekcyjnej sylwetki. Jej ramiona należą do jednych najseksowniejszych w Hollywood. Perfekcyjne ramiona Cameron Diaz to wynik solidenego treningu pod okiem słynnego trenera gwiazd Teddy'ego Bassa. Teraz i ty możesz mieć takie ramiona jak Cameron, wystarczy, że skorzystasz z jej planu treningowego.

Tagi: Cameron Diaz, ćwiczenia Cameron Diaz, ćwiczenia na jędrne pośladki, ćwiczenia ramion, trening i dieta gwiazd

Ćwicz ramiona jak Cameron Diaz. Zdradzamy sekret najseksowniejszych ramion Hollywood

Cameron Diaz słynie z seksownych ramion

fot: BULLS

Gdy Cameron Diaz przechadza się po czerwonym dywanie w eleganckich kreacjach bez pleców, nie trudno zauważyć jej mocnych, dobrze umięśnionych ramion. Idealnie zaznaczone bicepsy i tricepsy zradzają, że Cameron solidnie ćwiczy nad ich wyglądem. Na szczęście, w przeciwieństwie do jej rywalki w rankingu najseksowniejszych ramion Hollywood, Sary Jessici Parker, Cameron Diaz udało się nie przesadzić z umięśnieniem i zachować estetyczną, kobiecą linię ramion. Dzięki temu jej atletyczna sylwetka nie psuje efektu na czerwonym dywanie. Co innego Sarah – zbyt muskularne i „żylaste” ramiona nadają sylwetce zbyt męski wygląd, co niestety często gryzie się z kobiecymi kreacjami, w jakich gustuje gwiazda „Seksu w Wielkim Mieście”.

Mimo 39 lat i niedawnej ciąży, ciało Cameron Diaz nadal jest w doskonałej kondycji a wyglądu ramion, nóg i brzucha może jej pozazdrościć niejedna nastolatka. Na łamach magazynu FemalFirst wyznała, że chciałaby mieć okrąglejszą pupę, ale wystarczy spojrzeć na jej pośladki, by dojść do wniosku, że mocno kokietuje.

W czym tkwi sekret świetnej formy Cameron? Aktorka od ponad 10 lat korzysta z pomocy trenera personalnego gwiazd, Teddy'ego Bassa, który opracował dla niej specjalny plan treningu, składający się z ćwiczeń plyometrycznych i siłowych. To dzięki niemu aktorce udało się zrzucić parę kilogramów i uzyskać perfekcyjną sylwetkę.

Ćwicz ramiona jak Cameron Diaz

My przemycamy dla was zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie ramiona, które dla Cameron Diaz ułożył Teddy Bass. Trening bez problemu wykonacie w domu.

Przysiady z oparciem rąk na krześle

Do tego ćwiczenia potrzebna ci będzie krzesło. Kucnij tyłem do niego i oprzyj dłonie przy przedniej krawędzi siedzenia. Ustaw pośladki tuż przy krawędzi krzesła (ale nie siadaj), tak, by nogi w kolanach były zgięte pod kątem prostym. Obniż pupę do podłogi, wykorzystując tylko siłę ramion, następnie z całych sił dźwignij ciało, prostując ręce w łokciach. Nie pomagaj sobie nogami, cały ciężar ma spoczywać na ramionach. Wykonuj ćwiczenie powoli i poczuj, jak napinają się mięśnie ramion i klatki piersiowej. Różnicuj wysokość, na jaką opuszczasz ciało – kilka razy do samej podłogi, kilka raz do połowy wysokości krzesła. Wykonaj 12-15 powtórzeń.

Podnoszenie hantli w klęku podpartym

Potrzebujesz jeden hantel o wadze 8 kilogramów i ławkę do ćwiczeń fitness. Stań po prawej stronie ławki. Uklęknij na niej i podeprzyj się z przodu lewą ręką i przysuń się bliżej krawędzi. Prawe ramię zwisa swobodnie. Chwyć w wolną dłoń hantel i powoli podnoś ją, zginając ramię w łokciu. Unoś ja powoli, najwyżej jak potrafisz. Skup się przy tym na napięciu tricepsa. Powróć do pozycji wyjściowej, stopniowo prostując rękę. Powtórz ćwiczenie 12-15 razy na każdą rękę.

Podnoszenie hantli w pozycji stojącej

Stań w rozkroku na szerokość ramion. Weź do rąk hantle. Wyprostuj ramiona z przodu tułowia, palce dłoni powinny być skierowane do góry. Przyciągaj na zmianę hantle do barków, skupiając się na napinaniu tricepsa. Wykonaj po 12 podnoszeń na każde ramię.

Zginanie ramion z obrotem

Usiądź na brzegu ławki, chwyć hantle w obie dłonie. Nogi rozstaw na szerokość bioder. Wyprostuj ramiona wzdłuż tułowia i przywrzyj do ciała. Dłonie powinny być ustawione wierchem do góry. Unoś ciężarki na wysokość barków, obracając przedramię wewnętrzną stroną do góry. Twój ruch powinien przypominać odkrywanie przykrywki z garnka i odkładanie jej na miejsce. Powtórz ćwiczenie 12-15 razy.

Zginanie ramion z hantlami w uchwycie młotka

Stań w rozkroku. Opuść ramiona wzdłuż ciała i przywrzyj je do boków. Trzymaj hantle pionowo. Przyciągaj na zmianę hantle do barków, trzymając ramiona przywarte do ciała. Pracują tylko przedramiona. Naprężasz w ten sposób biceps. Powtórz ćwiczenie 12-15 razy.

Podnoszenie hantli boczne i przednie

Stań w rozkroku. Ręce opuść wzdłuż ciała. Podnieś wyprostowane ramiona po bokach na wysokość barków, opuść i unieś je z przodu, również na wysokość barków. Przejście z boku na przód powinno być płynne. Wykonaj 12-15 powtórzeń.

Podnoszenie ramion w pozycji pochylonej

Stań w szerokim rozkroku i pochyl tułów. Ramiona luźno zwisają. Unieś wyprostowane ramiona po bokach, ściśnij łopatki i wróć do pozycji wyjściowej. Tułów powinien być nieruchomy, pracują tylko ramiona. Aby skutecznie unieruchomić tułów, możesz oprzeć czoło o brzeg stołu. Wykonaj 12-15 powtórzeń.

Autor: JW

Zdjęcia: BULLS

Publikacja: 06.09.2012, Aktualizacja:

Zobacz również
Piankowe wybawienie na letnie upały – serum Bioxsine
Piankowe wybawienie na letnie upały – ...

Latem nasze włosy wystawione zostają na ciężką próbę. Z jednej strony upał i wzmożone promieniowanie UV, które może parzyć cebulki naszych włosów. Z drugiej strony często narastający w tym okresie problem ich ...